077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון
 

אולם אירועים במרכז

כשאתם באים לחגוג חתונה, בר מתווה, בת מתווה, ברית, בריתה או אירוע עסקי – מומלץ מאד לבחור את האולם, ועוד יותר מומלץ לחגוג בגן אורנים! כאן תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו לעוד חוויית אירוע חסרת פשרות אשר תנסך גם בכם טעם של עוד, ותגרום לכם לעדנה בלתי נשכחת!

"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולמות חתונה במרכז גן אורנים    אירועים עסקיים באזור המרכז גן אורנים    חתונות במרכז גן אורנים    מתחם אירועים במרכז גן אורנים    מקומות לאירועים במרכז גן אורנים
גני אירועים במרכז הארץ גן אורנים    אולמות אירועים יוקרתיים במרכז גן אורנים    אירועי ברית ובריתה במרכז גן אורנים    אולם אירועים במרכז גן אורנים    אירועי בר ובת מצווה במרכז גן אורנים
 חוויית אירוע במרכז תל אביב
 
כשאתם חוגגים במרכז תל אביב, אתם חוגגים במיקום מרכזי אליו ניתן להגיע בקלות יחסית מכל הארץ וליהנות מחוויה אורבנית חסרת פשרות. כשאתם חוגגים באולם פאר, קצרה היריעה מלתאר כמה שמחה תהיה באירוע. כשאתם משלבים בין השניים – זה בדיוק מה שנדרש על מנת לעצב אירוע מיוחד במינו אשר ייזכר לזמן רב כאירוע סוחף וחסר פשרות.

אולם ענק - מתאים למאות חוגגים
האולם בנוי לארח מאות חוגגים, וזה לא עניין של מה בכך. לקוחות רבים נחפזים לבחור אולם קטן בשל האהדה שהם חשו לעיצוב, אך גילו שזה לא מתאים, ואז חברת ההפקות נדרשה בדקה התשעים למצוא להם הסדר חלופי. כאן, כשהרחבה פשוט ענקית, זה מה שנדרש על מנת לטפל בקהלים גדולים. אידיאלי לאירוע משפחתי רב משתתפים או אירוע עסקי נרחב, שאינו רק ברמת מקום העבודה או הוועד המקומי.

כל נדבך באולם עוצב על ידי אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה
 
הרהיטים, השטיחים, תפאורת הקיר, האריחים והדוכנים עוצבו כולם על ידי מעצבים ידועים בארץ ובעולם, בעלי שם כלל ארצי או עולמי. גם אתם תוכלו לעצב את מראה האולם, להנחות אותנו לגבי תכולה שיש להזיז, ולשדרג את האולם כאשר תזדקקו לעיצובים מיוחדים – כמו למשל עיצוב חינה או טקס מסורתי אחר.

קולינריה, תקליטנות ומזיקה חיה סוחפות
 
כשהשירותים שניתנים באולם נעשים על ידי מיטב בעלי הידע והניסיון, האירוע מדבר בעד עצמו: נגינה, שירה, מוזיקה לאירועים ומזון מקייטרינג משובח – כל אלו יאורגנו על ידי חברת הפקות מנוסה המפעילה את מתחם גן אורנים מזה שנים ויודעת בדיוק מה נדרש לכל אירוע על מנת להשלימו בצורה הטובה ביותר.

אולם אירועים במרכז גן אורנים - חוויה לכם ולאורחים
 
בואו ליהנות מאירוע מקורי וסוחף, עם ריהוט ותפאורת בוטיק, מזון, תקליטנות ומוזיקה חיה משובחת, וחברת הפקות שתהיה שם בשבילכם למילוי הצרכים הלוגיסטיים.
 
צרו קשר עם גן אורנים להרמת אירוע בלתי נשכח!