077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון

אולם חתונות במרכז

חתונה מרגשת בהוויה חד פעמית חוגגים באולם חתונות. זהו חלומם שלכל מאורס ומאורסת, ואנו באולם "גן אורנים" נשמח לסייע לכם, מאורסים יקרים, להגשים חלום ולהתחתן בפאר ובהדר במרכז תל אביב. במתחם האירועים שלנו תמצאו גני אירועים ואולמות ענק בעלי יכולת אירוח של מאות חוגגים ואורחים. כשאתם מתחתנים באולם מפואר, מעוצב ומרווח במיוחד במרכז תל אביב אתם זוכים ליהנות משלל יתרונות.
 
החגיגה שמחה יותר כשחוגגים בקבוצה גדולה
 
חגיגה בליווי מאות אורחים תהיה לבטח סוחפת ובלתי נשכחת יותר מחגיגה צנועה של עשרות משתתפים. בערב כה בלתי נשכח כמו החתונה שלכם אתם ודאי מעוניינים ליידע את כל סביבתכם הקרובה ואפילו את מעגל החברים הרחוק על כך, וזו ההזדמנות שלכם לחלוק זאת עמם, ולהזמינם לאולם שייצג אתכם במלוא הכבוד הראוי.
אולמות חתונה במרכז
 
מזון משובח ומוזיקת רקע כל האירוע
 
באולמנו, תיהנו ממיטב הקולינריה ומהוואי מוזיקלי משובח ורב גוני. ניתן להשתתף בארגון רשימת ההשמעה, ומומלץ להנחות את התקליטנים מתי להגביר את מערכת ההגברה לשם שימוש במיקרופון חי על מנת לשאת נאומים או להגביר את הלהקה שתנגן לכם באירוע.
 
מוזיקאים ומפורסמים
 
חברת ההפקות שעובדת באולם תוכל ליידע אתכם עם סלבריטאים ומוזיקאים באמצעות מערכת קשרים ענפה עם משרדי יחסי הציבור החזקים במדינה, וקשרי אומנים שרקמנו במהלך השנים. החברה תסייע בהזמנתה של הלהקה לאירוע ותוכל אף לסייע בהוזלת התעריף של השירות שתקבלו.
 
רחבת ריקודים מעוצבת וסוחפת
 
על רחבת הריקודים הזו עבדו מיטב התאורנים ומעצבי האירועים. נורות דיסקו ו- לד ילוו אתכם לכל אורך האירוע, ובמיוחד בשלבי ההרקדה למיניהם. ניתן גם ליהנות מרהיטים מעוצבים לישיבה בין הריקודים ומרעיונות מקוריים להרקדה מאת צוות ההפקות האמון עליה.
עיצוב חופות באולמות במרכז
 
אירוע מאובטח ועם תודעת שירות חסרת פשרות
 
שני הדברים בדרך כלל לא מתיישבים יחדיו, אך לא אצלנו. באולמות רבים כבר היו סקנדלים כמו גניבת תיבת המתנות ואפילו כיוס אורחים ובריחה מהאירוע עם השלל. אצלנו האבטחה היא ברמות הגבוהות ביותר, וזה אומר שעושים מה שצריך ולא את מה שלא צריך: בשגרה, שומרים על רמת שירות גבוהה, אך יודעים למנוע מצבים לא בטוחים, ולנטרל אותם בזמן.
 
אולם גן אורנים - מתחם אקסקלוסיבי במרכז תל אביב
 
בוא להתחתן באולם מפואר ומרווח לכל המשפחה, החברים והמכרים. בואי ליהנות מחוויית חתונה בלתי נשכחת עם כל היקרות לך. אולם חתונות  בתל אביבבמרכז גן אורנים – כי אין עוד חתונות כאלה!
 
צרו קשר עם גן אורנים להפקת חתונה בלתי נשכחת! לקריאה נוספת: חתונות אורבניות