077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון

מקומות לאירועי חורף בשרון

כשאתם חוגגים אירועי חורף, אזור השרון מהווה מקום קסום במיוחד. החורף הקסום של השרון אינו עניין של מה בכך: הגבעות הירוקות והנוף הערפילי האפור שברקע מעניקים לכם ולאורחים שלכם אווירה של חו"ל במרחק כמה דקות נסיעה. כך תבחרו את אולם החורף המושלם לעוד אירוע מפנק.

בחירת המקום באופן ראשוני

כאשר אתם בוחרים מקום אירועים בחורף, יש לכם 2 אפשרויות: גן אירועים מקורה, המכוסה בסגירת חורף מפני הגשם, או אולם אירועים. אל תטעו: גן האירועים לא ייראה כמו אולם, בשל איכותה של סגירת החורף. הנוף שיישקף מבעד לחלונות יפגיש אתכם ועם האורחים באופן ישיר עם האפרוריות החורפית. בשעה שגן האירועים כולו יהיה מחומם עם פטריות חימום על השולחנות, אתם מבטיחים לעצמכם אירוע רומנטי ומרגש במיוחד. כשאתם בוחרים מקום לאירוע שלכם אנא ודאו כי:

1. הוא מתאים לכמות האורחים הצפויה להגיע.

2. העיצוב והתפאורה שלו עולים בקנה אחד עם אופי האירוע שלכם.

הזמנת האורחים למקום האירוע

כשאתם עמלים על הזמנת האורחים, עשו את המיטב בהזמנות שאתם מתכננים: ציינו את מיקום האירוע, כולל שם האולם או גן האירועים וניווט במפה ובקוד QR לתוכנות ניווט אינטרנטיות כמו ווייז, פולי וגוגל מאפס. בנוסף, מומלץ לבטא כמה משפטים חמים ומרגשים המזמינים את האורחים להשתתף בשמחתכם. לא יזיק לציין כמה היגדי חכמה, פתגמים ודברי חז"ל לחידוד. את ההזמנות יש לשלוח מספר שבועות או חודשים לפני תחילת האירוע. אנו ממליצים להכין גרסאות מקוונות כמו למשל בפייסבוק ובווצאפ.

תכנון האירוע

תכנון האירוע מתבסס על רצף מאורעות אשר עליכם לקחת בחשבון בשני מובנים: הראשון, לקבוע את הסדר שלהם, והשני – לתכנן אותם כמאורעות בתוך אירוע. לדוגמה, קבלת הפנים היא בדרך כלל המאורע הראשון באירוע. היא יכולה להתבסס על מוזיקת רקע ואכילת מתאבנים בלבד, או שהיא יכולה להתלוות עם מוזיקה חיה. אירועי המנה העיקרית יכולים להתלוות לנאומים שונים שיינשאו באירוע, או שניתן יהיה לקיים אותה עם מוזיקת רקע. כך, יש לתכנן כל מאורע באירוע, לחברו עם המאורע הבא ולבדוק שלפניכם אירוע "מנוגן" היטב. חברת ההפקות בגן אירועים בשרון טרסה תיקח לצדכם חלק פעיל בארגון המאורעות הללו ואיגודם לאירוע סדור.