077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון

 

אירועי שישי בצהריים באולם בתל אביב

רבים הם המקרים בהם בוחר מארגן האירוע לארגן אותו בשישי בצהריים במקום ביום חול בערב. ארגון שכזה מהווה גם מעין סיכום שבועי, נקודה בציר הזמן בה הנפגשים לאותו אירוע יכולים להתרפק על אירועי השבוע, ולכן אם תכננתם בר מצווה, בת מצווה או חתונה בזמן כזה, זה ייתן יותר מוטיבציה למוזמנים שלכם לבוא, שכן ביום שישי כך או כך, רוב המשק משתחרר מוקדם הביתה ממקומות העבודה, ולסיום השבוע עם אירוע צהריים מהווה לא אחת את רצונם של רבים מעובדי המשק, במקום סיום שקט וחד גוני בארוחת צהריים ביתית. להלן סוגי אירועים שמקובל לחגוג בשישי בצהריים.
 
שבתרבות
 
אירוע המסכם באופן אקטואלי את ענייני השבוע. הוא נחגג ברמה הקהילתית, אף על פי שבתל אביב ספציפית הפערים בין אירועי שבתרבות השונים – בהחלט בולטים לעין. בעוד אשר ישנם אירועים הנחגגים במקומות מסוקרים, אליהם מגיעים ידוענים ומפורסמים לנאום או לספק את פרשנותם למי מענייני השבוע, ישנם אירועי שבתרבות קהילתיים – ברמת הקהילה אשר דנים בענייני הקהילה.
אירועי שישי בצהריים באולם בת"א
 
בר/בת מצווה
 
היות והעליה לתורה נעשית ביום שישי בבוקר, בוחרת המשפחה ברבים מן המקרים לחבר את האירוע הזה עם אירוע האולם או גן האירועים. גם כאשר מתרחשת בת מצווה – בוחרת המשפחה לחגוג בשישי בצהריים ברבים מהמקרים אף על פי שלבנות לא מדובר באירוע מהמקורות. כך או כך, ארגון האירוע בזמן כמו שישי בצהריים מוסיף קסם משל עצמו, מאפשר לחגוג תחת אור השמש, ובכך מאפשר יתרונות מסוימים כמו הנאה מעיצוב טבעי שך גן האירועים (בשונה מאירוע לילה בו לא רואים את הצמחייה, ועיקר העיצוב נובע מהתאורה).
 
חתונה
 
חתונת צהריים יותר נדירה אך בהחלט מתרחשת. בחתונה, נהוג לקיים את החופה תחת כיפת השמים כאשר היא מתרחשת לאור יום, כאשר את כיסוי החופה עצמו מארגנים בסגנון כפרי: למשל פריסת סדין לבן על- 4 כלשונות חקלאיים. בחתונת הצהריים ניתן דגש רב על הנעשה ברחבת הריקודים, בדרך כלל בסוף האירוע, שכן אם מזג האוויר אופטימלי: לא קר ולא חם מדי, ניתן להשקיע זמן איכות לא מועט בריקודים בחוץ, בשונה ממצבים בהם שורר חורף, או קיץ לוהט ואז השהייה בחוץ פחות אופטימלית, מה שמושך זוגות רבים דווקא לדחות לערב את החתונה וליהנות מהגנה ממזג האוויר.
 

אירועי שישי בצהריים במתחם גן אורנים ת"א הם בדיוק האירועים בשבילכם! אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.