077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון

בת מצווה קסומה בתל אביב

אם גם אתם בדרך לעוד אירוע בתל אביב – כאשר הפעם מדובר בבת מצווה של הבת, חברת הפקות תדאג לכל הסידורים ותספק לכם אירוע סוחף ועוצר נשימה! חברת ההפקות תהיה אמונה על כל תסריט או מאורע שיהווה חלק בלתי נפרד מבת המצווה, החל מתכנון קבלת הפנים, וכלה בתכנון החלק העיקרי של האירוע. החברה תקשר בין כל רבדי האירוע, תגרום לו להפוך מאוסף מאורעות לאירוע שיש קשר ברור בין נדבך אחד למשנהו. בת מצווה קסומה בתל אביב מובטחת ללא צל של ספק כאשר אנו נהיה אלו שאמונים על תכנונה.

ליווי צמוד שלנו בכל נדבך

בחירת האולם או גן האירועים, בחירת האנשים שיופיעו באירוע שלכם, בחירת התקליטן שיתקלט אצלכם, והתפריט מהקייטרינג – את כל זאת נסייע לכם לגבש באופן מלא. אנו נסייע לכם להתאים את הסילבוס של האירוע על פי רצונותיכם ולהפוך כל חלק באירוע לשלם, כלומר כזה שיש לו קשר לחלק שהיה לפניו ולזה שיבוא אחריו.
 
בת מצווה קסומה בתל אביב
 

בחירת האולם

אנו נסייע לכם באופן מלא לבחור את האולם על פי דרישות העיצוב של כלת בת המצווה, ועל פי התאמתו למספר המוזמנים ללא צפיפות ודוחק. אנו נדאג שבכל אולם שייבחר תהיה רווחה מלאה למוזמנים, אף אחד לא יחוש שהוא נמצא בקהל צפוף. אנו נדאג שהאולם יעוצב ויעוטר על פי מה שציפתה כלת בת המצווה, ועל פי מה שאתם – ההורים המאושרים ציפיתם.

בחירת אנשי הקשר שיופיעו באירוע שלכם

על מנת לבחור את הרכב המופיעים באירוע שלכם – תוכלו להיעזר באומנים שאתם מכירים או להתייעץ עמנו לשם הבאתם לאירוע שלכם. כך או כך, האומנים שיופיעו אצלכם ישולבו כיאות על פי סגנון ההופעה, כך שמה שקרה טרם עלייתם ומה שיקרה לאחר מכן יהיה בעל קשר ברור זה לזה ויגרום לאירוע "להתנגן" בצורה רציפה על פי סילבוס מגובש ומתוכנן היטב.

בחירת ספקים נוספים

מומלץ לחשוב על ספקים נוספים שייקחו חלק באירוע כמו צלמים, עורכי וידאו ארט, מרקידים מקצועיים באירוע וכד'. באשר לקייטרינג ולתקליטן – יש לבחור את התפריט האהוב עליכם ועל הבת שלכם, וכן לסכם עם התקליטן על רשימת השמעה בשעות שונות באירוע.