077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון

 

מסיבת בת מצווה מהסרטים בתל אביב

בואו להתרגש מחדש במסיבת בת מצווה בתל אביב מהפנטת במיוחד! אם זו לא הפעם הראשונה שאתם חוגגים בת מצווה, אתם ודאי יודעים על מה אנחנו מדברים: על אירוע של פעם בחיים שכל פרט בו צריך להיות מעוצב ברמות הגבוהות ביותר, אולי אפילו גבוהות משל חתונה, משום ששם הבת שלכם משתתפת בשמחה 50% עם אדם אחר, ואילו כאן זה אירוע שכולו שלה. אנו נגבש עבורכם אירוע מפואר ודקורטיבי, עם כל המאפיינים של חגיגה בתחילת גיל הנעורים.

תפאורה ותאורה ברמה שלא הכרתם
 
עמודי תאורה שיקרינו אור צבעוני, תפאורת גן אירועים, תפאורת אולמות, דקים, אריחי שיש מפוארים ועוד שלל הפתעות שיחכו לכם בגן האירועים ובאולם. תפאורתו של האולם ותאורתו עוצבו בידי האדריכלים והתאורנים מהמובילים במשק.
 
מסיבת בת מצווה באולם אירועים יוקרתי
 

 

רהיטים בעיצוב חסר תקדים

ריהוט הגן, ריהוט האולם ודוכני המזון – מעוצבים טופ קלאס, נוחים לשימוש, התקני הישיבה מרופדים, והשולחנות מכוסים במפות בד עדינות ויפות. צבעי הריפוד והמפות נבחרו בהתאמה לנוף גן האירועים והעיצוב הפנימי של האולם כך שהתמונה כולה ממעוף הציפור (וגם עבור מי שיושב אתנו בפנים) נראית מעל ומעבר למצופה: רק לבוא ולראות!

הגברה ודי ג'יי מקצועיים: הציוד ואנשי המקצוע נבחרו בקפידה

מוניטורים שנדיר למצוא היום באולמות אירועים, מגברים עם מגוון אפשרויות הגברה ומיקס אשר זהים ברמתם לאלו של מועדוני הריקודים הגדולים של תל אביב, ותקליטנים שישמשו גם כמגבירים וגם כמשמיעי המוזיקה המושמעת. האחרונים נבחרו בקפידה, חלקם עבד בעבר באולמות מקבילים בארה"ב ובאירופה.
 
בת מצווה מהסרטים
 

   

רוצים שהזמר האהוב על הבת שלכם ישיר? אנחנו נוכל לסדר זאת!
 
כחברת הפקות ידועה ובעלת קשרי תעשייה ענפים, לא רק שנוכל להביא לכם את הזמר להופיע באולם בלי שאתם תצטרכו לטפל בביורוקרטיה, אנחנו נעשה זאת כך שהתעריף שהוא יבקש יהיה נמוך ביחס למה שהוא היה מבקש מכם או מכל פרט אחר שהיה פונה אליו. כאשר סלבס עובדים עם חברת הפקות המחירים הרבה יותר נגישים לצרכן – כלומר לך. 

נסיים את האירוע בהרקדה סוחפת

ממש כמו בחתונתכם, גם בבת המצווה של בתכם תוכלו ליהנות מהרקדה סוחפת, אשר ניתן יהיה לשלב את תכניה עם שירים שהבת שלכם תבחר, ואפילו לבסס את חלקה העיקרי על שירים אלו.
 
צוות גן אורנים שמח לעמוד לרשותכם עם הפקת אירוע בת מצווה יוצא דופן במתחם - אולם אירועים בתל אביב זה גן אורנים!