077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון
 

מקומות לאירועים בתל אביב

אנו - כחברת הפקות המתמחה בארגון אירועים וכנסים שונים, כולל אירועים משפחתיים מפנקים כמו חתונות ובר/בת מצוות, החלטנו להקדיש לכם שורות אלו למיפוי מקומות לאירועים בתל אביב. רבים מכם שבוודאי חלמו לחגוג בתל אביב את האירוע הבא שלהם ודאי מתלבטים כיצד ייראה מקום החגיגה. בשונה מהעבר, שהיה ברור שכל חגיגה היא מקורה, ויש מנורות פאר על התקרה ובריקים על הקירות, כיום סגנון הבחירה נעשה הרבה יותר רב גוני, וכל אירוע בהחלט מנוהל לגופו ועל פי רצון המשתתפים וכוונותיהם. לכן, החלטנו למפות עבורכם מספר מקומות לאירועים בתל אביב על מנת להקל את הבחירה שלכם.
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולם אירועים בתל אביב גן אורנים    אירועים יוקרתיים בתל אביב גן אורנים    בריתות בתל אביב גן אורנים    אירועים קטנים בתל אביב גן אורנים    אירועים בתל אביב גן אורנים
חתונות בתל אביב גן אורנים    בר ובת מצווה בתל אביב גן אורנים    גני אירועים בתל אביב גן אורנים    מתחם אירועים בתל אביב גן אורנים    מקומות לאירועים בתל אביב גן אורנים
אולם מקורה

אולם מקורה היווה את המקום המושלם ואפילו הבלעדי לחגיגת אירועים בעבר. גם היום הוא פופולרי למדי. סגנון האולם יכול להיות מגובש בשלל סגנונות – החל מסגנון מערבי ועד לסגנון ערבי, החל מסגנון צפון אירופאי ועד לסגנון הלטיני. השינוי בעיצוב האולם תלוי בתפאורת האולם, ברכיבי התאורה שמעבים אותו, ובסוג הציפוי לקירות: לבן, בריקים, חיפוי זכוכית, חיפוי עץ וכד'.
 
גן אירועים

גן אירועים נחשב כיום למקום חגיגה פופולרי במיוחד. מתחתנים רבים, זוגות לא מעטים שרוצים לחגוג בר או בת מצווה לבנם/בתם, ומשתמשים עסקיים שונים – מבקשים ליצור אווירה דינמית וצעירה יותר מזו של האולם, ואין כמו גן אירועים כדי להנחיל זאת. יש גני אירועים על הים, בחיק הטבע, בסגנון יערנים ועוד שלל סגנונות עיצוב על פי בחירה אישית. גם את סגנון התאורה בגן האירועים ניתן לבחור באופן חופשי. אנו ממליצים לבדוק תאורה של גן אירועים פעמיים: ביום ובלילה על מנת לבחון את סגנון עיצוב התאורה המועדף עליכם.
 
אולם משולב גן אירועים

גם הוא מהווה מקום פופולרי לחגיגה, בייחוד בתחום החתונות והבר/בת מצווה. באירוע הראשון נהוג לקיים את קבלת הפנים ואת החופה בגן האירועים ואת הארוחה והטקס המרכזי באולם. בבר ובת מצווה מקובל לקיים ממש את כל הטקס באולם, למעט קבלת הפנים שמתקיימת בגן האירועים, כאשר במזג אוויר שמשי הוא מקורה בהצללה, וכאשר מתחולל גשם מציבים פרגולה מיוחדת להגנה על הנכנסים והיוצאים.

מתכננים אירוע בתל אביב? פנו לחברת הפקות לבחירת מקומות לאירועים בתל אביב ויציקת תוכן לאירוע!

גן אורנים אולם אירועים מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן של אירועים. גן אורנים הוא המקום בשבילכם לחגיגת אירועים בתל אביב, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.