077-9973580
גן אורנים תל אביב
גן אורנים טלפון
 

גני אירועים במרכז

כשאתם צריכים לחגוג אירוע, ומעוניינים להישאר בעיר אך להרגיש בטבע, גן האירועים של מתחם גן אורנים פותח את שעריו בדיוק בשבילכם. כאן תוכלו ליהנות מחוויית בוטיק סוחפת – בבסיסה תוכלו לחגוג אירועים מקפיצים מכל הסוגים: בר ובת מצווה, אולם חתונה, ברית ובריתה ועוד שלל אירועים – כולל אירועים אזרחיים ועסקיים. גני אירועים במרכז גן אורנים פותחים עבורכם שלל אפשרויות לחגיגה עוצמתית במיוחד.
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
גני אירועים במרכז גן אורנים    מקומות לאירועים במרכז גן אורנים    בר ובת מצווה במרכז גן אורנים    חתונות במרכז גן אורנים    גן לאירועים במרכז גן אורנים
גן אירועים יוקרתי במרכז גן אורנים    אולם חתונות במרכז גן אורנים    חתונות במרכז הארץ גן אורנים    מתחם לאירועים במרכז גן אורנים    מתחם אירועים יוקרתי במרכז גן אורנים
גן אירועים צבעוני ביום ומואר בלילה
 
גן אירועים עם מיטב הצמחייה, שבילי ההליכה ומשטחי הדקים. גן אירועים עם נוף אוורירי ונרחב. גם בלילה, הגן יהיה בעל אופי משל עצמו שעה שאת הצבעים הטבעיים של הצמחייה תחליף תאורת הבוטיק שלנו אשר מתבססת על כל הנדרש גם להאיר את גן האירועים וגם לעצבו מחדש באמצעות תאורה. לא יודעים מתי לחגוג? מומלץ לבדוק פעמיים את גן האירועים, פעם ביום ופעם בלילה, ולהחליט על המתווה הרצוי.
 
ניתן לחגוג את כל סוגי האירועים
 
ניתן לחגוג אירוע קהל מול מופיעים, ישיבה סביב שולחנות, אירוע דוכנים להגשה עצמית של מזון, תערוכות עם דוכנים פרוסים ברחבה, ועוד מגוון פלטפורמות אירוע. אנו נדאג להרמת אירוע סוחף במיוחד ומעוצב ברמות אחרות, וכן – נוודא שיש מקום לכולם: אם מספר האורחים שלכם גדול מדי – נתריע על כך בפניכם לפני שתשלמו.
 
חברת הפקות מנוסה תדאג לכל מה שצריך
 
חברת ההפקות תדאג לכל הקשור למזון, ציוד הגברה, כלי הגשה ועזרי לוגיסטיקה אחרים שישרתו את הקהל הרחב. אנו נעבוד על פי כמויות, ולא נכחד אף פרט. למעשה, אנו ניערך לכל תרחיש באירוע כך שלא יעיב על שגרתו: אנו נצטייד בפריטי מזון טבעוניים, ללא חלב ואחרים – לסועדים המבקשים זאת, אנו ניתן לכל אורח אפשרות לבחור מנות מתוך מגוון רחב, ונדאג לציוד הגברה מעולה אשר יפזר גם צליל חי וגם צליל מושמע באופן שוויוני ברחבה כולה.
 
גן אורנים - חוויית אירוע חסרת פשרות!
 
אם בגן אורנים בחרת – אירוע בלתי נשכח קיבלת! בגן אורנים תוכל ליהנות מגני אירועים משובחים ופרחוניים, אשר בלילה יחליפו את מראם החיצוני למראה מואר אקסקלוסיבי במיוחד. אנו נסייע לך לארגן את כל האירוע מהמסד ועד הטפחות וליהנות משלל חוויות.
 
צור קשר עם גן אורנים אולם אירועים במרכז לאירוע סוחף וחסר פשרות!